ГАЗЕТА.dp.ua

Субъективно о Днепропетровске:

новости, аналитика, скандалы

Погода
Погода в Днепре

влажность:

давление:

ветер:

Днепропетровские киоски переместились на карту

Киоски2

 

Из горсовета сообщают: З 23 березня стартує електронна подача заявок на сезонну торгівлю
Електронну мапу торговельних споруд презентували у міськраді майже два тижні тому. Наразі проект набирає обертів. Підприємцям і дніпропетровцям обіцяють нові, зручні у користуванні послуги. Новація, яку втілять у життя вже найближчими днями, – подача електронних заявок на сезонну торгівлю. Як це буде – під час прес-конференції розповіли радник міського голови з питань впровадження Інновацій Одарка Біла, в.о. директора департаменту споживчого ринку та сфери послуг міськради Дмитро Терент’єв і заступник начальника КП «Благоустрій» Катерина Смирна.

Зокрема завдяки мапі можна точно визначити кількість тимчасових споруд.

«Кожен мешканець може побачити місце розташування кіосків. Проект карти повністю прозорий. Він заснований на використанні відкритих даних», — розповіла Одарка Біла.

Також уже найближчим часом і підприємці, і дніпропетровці зможуть самостійно перевірити – чи має ларьок необхідні документи для роботи, а за допомогою QR-коду отримати вичерпну інформацію про споруду просто зі свого смартфона.

Відсканувавши такий код, можна побачити, чи здійснює кіоск необхідні проплати до міського бюджету, переглянути, чи відповідає його торговий асортимент заявленим характеристикам. В.о. директора департаменту споживчого ринку та сфери послуг міської ради Дмитро Терент’єв упевнений – це інструмент розширення можливостей інспекторів профільних відомств.

Першим випробуванням функціональності інтерактивної мапи стане подача електронних заявок від підприємців на ведення сезонної торгівлі. Аби визначити найбільш вдалі майданчики для розташування сезонної торгівлі, у міськраді проаналізували ситуацію за останні два роки, розповідає заступник начальника КП «Управління з організації контролю благоустрою об’єктів сфери відпочинку, споживчого ринку та захисту інтелектуальної власності» міськради Катерина Смирна:

«Ми проаналізували всі місця, вибрані за останні роки. Прибрали з локацій найбільш проблемні, на які найчастіше скаржилися люди. Локації розділені по квадратних метрах. Для того, аби впорядкувати сезонну торгівлю на вулицях міста, пропонується подавати електронні заявки на запропоновані локації».

Електронні заявки можна подавати у тематичних розділах – від їжі до дитячих атракціонів. Після цього на порталі електронної мапи необхідно заповнити відповідну форму та прикріпити необхідний пакет документів. Такий запит від підприємців буде розглянуто протягом двох тижнів.

Такий спосіб не лише зручний, а й прозорий. Якщо ж на одну локацію буде подано декілька заявок, у міськраді обіцяють надавати перевагу тим підприємцям, які пропонують офіціальні умови праці робітникам сезонних майданчиків і найбільш естетичне оформлення торгової точки.

«Цього року ми проводимо такий конкурс. На наступний рік вже заплановані відкриті тендери, де місто зможе обрати найбільш привабливу фінансову пропозицію», — зазначив Дмитро Терент’єв.

Зараз знайти посилання на електронну мапу торговельних споруд можна на сайті міськради та у соціальних мережах. Після того, як завершаться роботи над створенням нового порталу Дніпропетровська , інтерактивну мапу перемістять туди.

21.03.2016