ГАЗЕТА.dp.ua

Субъективно о Днепропетровске:

новости, аналитика, скандалы

Погода
Погода в Днепре

влажность:

давление:

ветер:

Укрзалізниця утверждает, что треть жалоб пассажиров — клевета на железнодорожников



У 2016 році на «гарячі» лінії Укрзалізниці звернулися понад 2,2 тис. пасажирів Придніпровської залізниці

 

За минулий рік на «гарячі» телефонні лінії Укрзалізниці «Якість та Сервіс» і «Стоп корупція» зателефонували 2 тис. 209 пасажирів Придніпровської магістралі, причому 636 дзвінків (понад 28%) були зі словами подяки залізничникам.

Справедливі нарікання пасажирів викликали: незадовільний технічний стан вагонів (16,7 % усіх звернень), невиконання службових обов’язків або нетактовна поведінка членів поїзних бригад (8,3 %), незручний розклад руху поїздів (6,7 %), порушення технології та режиму роботи вокзалів і станцій (2,4 %), стан постільної білизни (1,8%), відсутність вільних місць у продажу (1,2 %).

Однак слід зазначити і те, що майже у третині випадків скарги пасажирів, висловлені минулоріч на «гарячі» телефонні лінії Укрзалізниці, під час розгляду на місцях не підтвердилися.

Утім, жодне із звернень громадян не залишилося без відповіді, а у разі підтвердження фактів — без відповідних заходів реагування щодо винних працівників. Так, у минулому році 197 порушників трудової дисципліни отримали догани, 126 — залишились без премій, 13 — перевели на інші посади, не пов’язані з обслуговуванням пасажирів, 17 осіб звільнили.

Протягом першого місяця 2017 року пасажирська служба Придніпровської магістралі вже опрацювала 240 звернень на «гарячі» відомчі лінії щодо обслуговування пасажирів у поїздах та на вокзалах. Більше половини заяв (132 звернення або 55 %) у нинішньому році становили подяки за якісне обслуговування, доброзичливість та допомогу у вирішенні проблемних питань.

Нагадаємо, що в ПАТ «Укрзалізниця» діють сервіси «Стоп корупція» та «Якість та сервіс», куди може звернутися кожен пасажир.

Зокрема:

«Стоп корупція» — телефон 0800-50-3222, електронна адреса anticor@uz.gov.ua;

«Якість та сервіс» — телефон 0800-50-3111, електронна адреса service@uz.gov.u a.

Віднедавна на сайті Укрзалізниці www.uz.gov.ua з’явилась ще й можливість подати звернення в онлайн-режимі, заповнивши спеціальну форму.

16.02.2017