ГАЗЕТА.dp.ua

Субъективно о Днепропетровске:

новости, аналитика, скандалы

Погода
Погода в Днепре

влажность:

давление:

ветер:

1 марта в Днепропетровске возобновится строительство метро

17.02.2011

Голова облдержадміністрації Олександр Вілкул зазначив, що вже за два тижні розпочнуться бурильні роботи з будівництва Дніпропетровського метрополітену. Про це він заявив в ефірі програми «Влада. Доступно і відверто» на телеканалі.

 

«Дніпрометробуд» упродовж двох тижнів повинен розпочати роботи з будівництва метро», - зазначив губернатор. Уперше за багато років, наголосив він, буде розпочато буріння штолень та реальні роботи з будівництва.

Таке рішення, зі слів голови облдержадміністрації, ухвалено на урядовій нараді, що пройшла 7 лютого в Києві на виконання доручення Президента України стосовно вирішення проблемних питань, які стримують соціально-економічний розвиток Дніпропетровської області.

Олександр Вілкул нагадав, що продовження будівництва метрополітену визначене дорученням Президента України як одне із ключових задля соціально-економічного поступу регіону. 

Олександр Вілкул наголосив, що для того, аби зрушити питання будівництва метрополітену облдержадміністрація спільно з Урядом провела докладний аналіз проекту з використанням кращих світових практик і технологій.

«Проекту будівництва Дніпропетровського метрополітену більше 25 років і сьогодні, звісно, в метробудівництві застосовуються й інші технології, й інші вимоги», - зазначив він.

Відтак, наголосив губернатор, вирішено, що традиційним буровибуховим методом будуватимуть станції метро, а горизонтальні проходки – сучасним щитовим методом. «Так будує вся Європа, так будує сучасний світ», - підкреслив він.

«Тому наразі ми вивчаємо питання придбання гірничопрохідницького устаткування за кордоном», - наголосив він.

За словами губернатора, вартість такого устаткування становить 120 млн грн.

Також Олександр Вілкул зазначив, що лише для початку робіт уряд виділив 30 млн грн.

«За дорученням Президента ми повинні закінчити будівництво трьох станцій метрополітену до 2015 року», - зазначив він. Тому, наголосив голова облдержадміністрації, паралельно ведеться коригування проекту в зв’язку із застосуванням щитового методу будівництва.

«Найголовніше, що ми підняли і зрушили з мертвої точки дуже серйозні питання розвитку Дніпропетровщини, які по 15-20 років не вирішувалися», - підсумував Олександр Вілкул, додавши, що до зазначених питань належить не лише будівництво метрополітену, але й будівництво Південного обходу Дніпропетровська та з’їзду з Кайдацького моста.