ГАЗЕТА.dp.ua

Субъективно о Днепропетровске:

новости, аналитика, скандалы

Погода
Погода в Днепре

влажность:

давление:

ветер:

Зачем Днепропетровску мэр и коммунальщики, если есть губернатор?

08.11.2013

Чиновников ОГА почему-то радует, что губернатор вынужден заниматься проблемой отопления, а коммунальные службы без окрика из Обгосадминистрации плюют в потолок:

Звернення громадян на «Гарячу лінію Дмитра Колєснікова» допомогли комунальникам на етапі підготовки до опалювального сезону оперативно виявляти недоліки в системах теплопостачання, а в процесі підключення тепла – вирішувати проблеми, що виникали, протягом доби. Загалом з 1 жовтня на «Гарячу лінію Дмитра Колєснікова» надійшло 565 звернень громадян з питань якості житлово-комунальних послуг, 93% з цих проблемних питань було вирішено. Про це заступник голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Олексій Бурік заявив під час сесії Дніпропетровської обласної ради.

«Аналіз звернень на «Гарячу лінію Дмитра Колєснікова» з питань ЖКГ був покладений в основу плану підготовки до опалювального сезону, який ми почали реалізовувати за дорученням нашого губернатора з лютого цього року. Це дозволило нам оперативно виявляти проблемні питання, «вузькі місця» і в кінцевому підсумку – отримати 100% паспортів готовності об’єктів до роботи в зимових умовах до 1 вересня», - підкреслив Олексій Бурік.

За його словами, з початком опалювального сезону комунальні служби працювали в тісному контакті з «Гарячою лінією» та працювали в режимі оперативного реагування на звернення про відсутність належного теплового режиму в помешканнях. Проблемні питання вдавалося вирішувати протягом доби.

Загалом з 1 жовтня надійшло 565 звернень з питань якості житлово-комунальних послуг. Всі звернення були структуровані та проаналізовані. 93% звернень задоволено у встановлені терміни, Решта, які потребують значних капіталовкладень але не стосуються відсутності якісного опалення залишаються на контролі.

Відповідні «гарячі лінії» також працюють в містах та районах області.