ГАЗЕТА.dp.ua

Субъективно о Днепропетровске:

новости, аналитика, скандалы

Погода
Погода в Днепре

влажность:

давление:

ветер:

Днепропетровский «Единый центр» против депутатов горсовета и их фирм-перевозчиков

26.02.2010

По сообщению пресс-центра ЕЦ:

24 лютого автотранспортники відкрито звернулися до мешканців Дніпропетровська, мера міста та до політичних сил з проханням підтримати підвищення тарифу за проїзд в міському транспорті до 3 гривень. Член Політичної Ради Єдиного Центру, Голова Дніпропетровської обласної партійної організації Оксана Булик з цього приводу відзначила, що підвищувати вартість проїзду під час економічної кризи – неприпустимо.

«Як можна піднімати тариф під час кризи, коли багатьом людям урізали зарплату, а на деяких підприємствах її взагалі платять з величезними затримками?! До того ж, у приведених представниками транспортних підприємств розрахунках не вказана кількість пасажирів, яку вони можуть перевозити. Не враховано також суму, яку сплачують стоячі пасажири, - і це зрозуміло, адже їх перевезення є порушенням закону. Той, хто щодня в години-пік їздить на роботу міським транспортом, знає, як забиваються автобуси та маршрутні таксі бажаючими вчасно дістатися до місця призначення. І всі вони платять гроші навіть за такий некомфортний проїзд, що є надприбутком власників автотранспортних підприємств», - зазначила Оксана Булик.

Член Політичної Ради Єдиного Центру також додала, що місцевій владі слід навести лад у транспортній галузі Дніпропетровська та відродити комунальні автотранспортні підприємства.

«Всі підприємства, які підписалися під цим зверненням – є приватними, наближеними до депутатів міської ради та місцевих олігархів, які лобіюють свої власні інтереси та намагаються в черговий раз нажитися на мешканцях міста. У цивілізованих країнах є муніципальний транспорт, є – приватний, між якими існує здорова конкуренція. І там не має кілометрових черг та забитих під зав’язку автобусів. Тому Єдиний Центр ще раз наголошує на тому, що до місцевої влади повинні прийти нові політичні сили, які нарешті наведуть лад у транспортній галузі Дніпропетровська та відродять комунальні автотранспортні підприємства» - підкреслила Оксана Булик.